Z České ceny za PR jsme si odnesli šest ocenění

    Na čtrnáctém ročníku oborové soutěže Lemur – České ceny za Public Relations 2019 se nám podařilo získat celkem šest cen (z 11 podaných přihlášek). Co do počtu ocenění se tak dělíme o druhou příčku s agenturou Bison & Rose, která taktéž bodovala šestkrát (z 24 podaných přihlášek). Nejvíce cen, dohromady deset, se podařilo ukořistit agentuře Ogilvy (z 39 podaných přihlášek).

    První místo jsme získali v kategorii Státní správa, veřejný a neziskový sektor s projektem Nejedeš načerno? pro Magistrát hl. m. Prahy. Naše kampaň S mAppkou na cestách pro klienta mBank se umístila na druhé příčce v kategorii Digital & Social Media a na třetím místě v kategorii Finanční trh a finanční služby. Projekt Krčák žije pro Passerinvest Group obdržel dvakrát třetí umístění v kategoriích On-line média, Společenská odpovědnost a filantropie. A třetí místo jsme vybojovali také za propagaci šachového turnaje Prague International Chess Festival 2019 pro klienta 1. Novoborský šachový klub v kategorii Tiskové konference.

    6/2019