Máme sedm nominací na Českou cenu za PR

    Česká cena za Public Relations se od letošního roku jmenuje LEMUR a nám se podařilo probojovat na finální shortlist "Lemurů" hned se čtyřmi projekty v celkem sedmi kategoriích.

    Tři nominace v kategoriích Digital & Social Media, Přeshraniční projekty, Finanční trh a finanční služby obdržela naše kampaň "S mAppkou na cestách" pro klienta mBank. Dvě nominace v kategoriích On-line média, Společenská odpovědnost a filantropie jsme získali za projekt "Krčák žije" pro Passerinvest Group. Po jedné nominaci jsme získali za propagaci šachového turnaje Prague International Chess Festival 2019 v kategorii Tiskové konference pro klienta 1. Novoborský šachový klub a za kampaň Nejedeš načerno? pro Magistrát hl. m. Prahy v kategorii Státní správa, veřejný a neziskový sektor.

    Slavnostní vyhlášení výsledků 14. ročníku se uskuteční 4. června v prostorách Centra současného umění DOX. Držte nám palce!

    5/2019