Jiří Hrabovský prodal svůj podíl v Ewing Group svému synovi Jakubovi. Ve společnosti zůstává

    Společnost Ewing Group, a. s., dnes uzavřela dvouleté období transformace, jehož výsledkem je integrace společnosti Manage Social do Ewing PR a zároveň plánovaná změna vlastnické struktury a vedení agentury.

    Dlouholetý spolumajitel a člen vedení agentury Ewing PR a spoluzakladatel komunikační skupiny Ewing Group Jiří Hrabovský (65) se rozhodl snížit svou pracovní zátěž a odpovědnost za provoz společnosti.
    „Není to žádný ostrý řez ani náhlé rozhodnutí, připravovali jsme tento krok déle než pět let. Teď přišla pravá chvíle,“ říká k tomu Jiří Hrabovský. „Po dvaceti letech plného nasazení cítím potřebu zvolnit tempo a více se věnovat lidem a věcem, na které jsem doposud neměl dost času. Není to ovšem odchod do důchodu ani exit v absolutním slova smyslu. Po letní dovolené budu i nadále k dispozici svým kolegům jako poradce, budu podporovat klienty, kteří spoléhají na můj úsudek, budu připraven reagovat na podněty z trhu a získávat pro Ewing nové zakázky.“

    Jiří Hrabovský prodal svůj majetkový podíl v Ewing Group svému synovi Jakubovi. Dosavadní model vlastnické struktury zůstává zachován, skupinu nyní rovným dílem ovládají právě Jakub Hrabovský a Pavlína Rieselová, která vlastní 50 % akcií od samotného založení Ewing Group.

    Valná hromada Ewing Group dnes přijala i formální změny v řídících orgánech, když Jiří Hrabovský odstoupil z funkce místopředsedy představenstva Ewing Group, a. s., a byl zvolen za člena dozorčí rady skupiny. Představenstvo doplní dlouholetá finanční ředitelka Ewingu Silvie Kurýlová.

    Smysl uvedených změn komentuje Pavlína Rieselová: „Přebrali jsme s Jiřím společnost před dvaceti lety a bylo nás sotva osm. Dnes máme téměř 70 zaměstnanců, obrat 120 milionů korun. Podařilo se nám vybudovat Ewing jako prémiovou značku, která poskytuje krizové, reputační a strategické poradenství, primárně v oblastech, které jsou páteří české ekonomiky. Investovali jsme také nemalé prostředky do divize Public Affairs a politického marketingu. Naše výsledky patří mezi top tři v celé zemi. Vidím, že Jakub má velkou chuť pokračovat v tom, co jsme s Jiřím už vybudovali, a tvořit pro tento trh úplně nové věci. Proto věřím, že máme před sebou nadějnou budoucnost.“

    6/2019